پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
6306
-
الف
+

آشنایی با فاطمه در سریال تکیه بر باد

نقش "فاطمه» در سریال  «تکیه بر باد» را گلاره عباسی بازی می‌کند.

نقش «فاطمه» در سریال  «تکیه بر باد» را گلاره عباسی بازی می‌کند.

به گزارش آی‌فیلم، به بهانه پخش سریال «تکیه بر باد» به سراغ کارنامه هنری گلاره عباسی بازیگر نقش «فاطمه» رفتیم.

گلاره عباسی متولد ۲۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران است. او فارغ‌التحصیل رشته‌ تئاتر از دانشکده‌ هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی و دانش‌ آموخته‌ کلاس‌های بازیگری امین تارخ است. وی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم «یک گزارش واقعی» قدم به عرصه‌ی سینما گذاشت و در سال ۱۳۹۰ با حضور در سریال «شیدایی» در تلویزیون به طور جدی شناخته شد.

این هنرمند، علاوه بر بازیگری به عنوان دستیار کارگردان در سریال «همه‌ بچه‌های من» (۱۳۸۷) حضور داشته و در مجموعه‌هایی چون «شیدایی» (۱۳۹۰)، «تکیه بر باد» (۱۳۹۰)، «بی انتظار» (۱۳۹۲) و «مدینه» (۱۳۹۳)، و فیلم‌هایی نظیر «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» (۱۳۹۱)، «شیار ۱۴۳» (۱۳۹۲) و «نفس» (۱۳۹۴) به نقش‌آفرینی پرداخته‌است.

سریال «تکیه بر باد» یک درام اجتماعی-خانوادگی است و داستان دختری به نام عاطفه را روایت می‌کند که با قبول شدن در دانشگاه، از شیراز به تهران می‌آید و با مردی که هم سن پدرش است آشنا می‌شود. به مرور زمان، عاطفه تصمیم می‌گیرد با آن مرد ازدواج کند و این تصمیم ماجراهای تلخی برای او رقم می‌زند.

در این سریال بازیگرانی چون فرامرز قریبیان، مهدی فخیم‌زاده، شهرام عبدلی، اشکان خطیبی، افسانه پاکرو و گلاره عباسی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال «تکیه بر باد» هر شب ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش و در ساعت‌ ۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

بیشتر بخوانید

گزارش تصویری از سریال «تکیه بر باد»

آشنایی با عاطفه «تکیه بر باد»

افسانه پاکرو از «عاطفه» می‌گوید

نحوه انتخاب بازیگران سریال «تکیه بر باد»

ببینید: ماجرای تکیه بر باد بوی توطئه می‌دهد!

م ه / ا ا

نظر شما
ارسال نظر